Dagens mat, dag 14

Idag belönade jag mig själv för en väl genomförd vecka genom att köpa en flaska Ramlösa när vi var nere på affären och handlade middag. Visserligen är ju mineralvatten något som jag ser som helt tillåtet nu under min viktnedgång, men genom att inte dricka det varje dag så känns det lite roligare när jag väl "tillåter" mig det. Som att man partar till det lite extra. Det känns bra att ha nyttiga alternativ att ta till vid sådana tillfällen så att jag inte får för mig att belöna mig med något betydligt sämre.

Imorgon är det för övrigt vägningsdag och det är något som jag är jättespänd inför. Jag har trots allt sett till att hålla mig från vågen hela veckan nu utan minsta fusk så jag har egentligen ingen som helst aning om vad den ska visa på (även om jag nog vågar tro att det har fortsatt neråt i alla fall). Det ska bli jättespännande!


Frukost:
En halv tallrik Yoggi Mini <0,1%
Lite Finax familjemusli
En kiwi

Lunch:
Sallad med fem köttbullar och lite ris

Middag:
Tre kycklingkebab-bitar med ris och lite lätt creme fraiche
Sallad

Övrigt:
En kopp svart kaffe
Två glas vatten
Tre glas Ramlösa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0