Dagens mat, dag 16

Det finns inte så mycket att säga idag mer än att jag är överraskad över hur snabbt dagarna går. Redan dag sexton och än så länge kan jag faktiskt inte påstå att det känns som jag har behövt anstränga mig så mycket - motivationen sköter liksom jobbet åt mig. Däremot närmar sig min födelsedag med skrämmande steg och idag fick jag reda på att mina släktingar kommer att komma över på fika. Jag som hoppades så att jag skulle kunna komma undan från den biten i år! Det kommer att bli en tuff dag med andra ord för jag tänker då inte tillåta mig att synda (okej, en liten bit tårta kan jag tycka är lugnt om jag kompenserar med mindre kaloriintag i övrigt/motion... men det är också det enda). Jag vägrar.

Frukost:
1/4 dels tallrik Yoggi Mini <0,1%
En banan
Liiiite Finax familjemusli

Lunch:
Chili con carne med ris
Sallad

Middag:
Tre bitar kycklingkebab med ris
En liten skvätt bearnais och lätt creme fraiche
Sallad

Övrigt:
Två koppar svart kaffe
Tre glas vatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0