Dagens mat, dag 17


Idag har jag varit iväg och tränat hund och eftersom det innebär att jag inte är hemma förrens vid tio på kvällen så blir middagen således väldigt sen. Egentligen borde jag väl ta med något som jag kan äta på plats de här dagarna (soppa i en termos, en matig sallad eller en måltidsbar) för att slippa rubba totalt på de vanliga mat-tiderna, men det kräver lite framförhållning. Hur som helst så hade jag med mig en banan som jag kunde äta om hungern satte in men eftersom jag blev så äckligt mätt av lunchen, som jag tvingades kasta i mig innan jag åkte för att jag skulle ha en möjlighet att hinna, så behövdes den inte. Jag var inte ens så farligt hungrig när jag kom hem - Även om jag hade fått huvudvärk lagom tills dess. Om det var på grund av lågt blodsocker eller för lite vätska vet jag inte riktigt men det är inte första gången jag får det efter en hundträning...


Frukost:
Havregrynsgröt (på 1 dl havregryn)
Lite blåbär och hallon

Sen lunch:
Chili con carne med ris
Sallad

Sen middag:
Fem kycklingköttbullar med makaroner
En liten skvätt ketchup och senap
Sallad

Övrigt:
En kopp svart kaffe
Fyra glas vatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0