Dagens mat, dag 19

Min sambo var iväg hos en kompis ikväll och då blev det för första gången så tydligt varför jag har tagit till ätandet förut för nu när jag var ensam och uttråkad kom det där bekanta suget. Det som jag har känt så många gånger förr. Enda skillnaden var att jag faktiskt kunde tyda det den här gången och samtidigt känna att jag inte var det minsta hungrig egentligen. Att det var snarare var ett sug på en sysselsättning som var problemet. Därför löste jag också det hela med att ta en promenad med hundarna istället, vilket förstås funkade lika fint det med.


Frukost:
En halv tallrik Yoggi Mini <0,1%
Lite Finax familjemusli

Lunch:
Pastasallad med en avokado i

Middag:
Två och en halv potatis med tonfisksås
Sallad

Övrigt:
Två koppar svart kaffe
Fyra glas vatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0