Angående klänningen...


Jag provade tidigare nämnda klänning igår och insåg att jag har ett litet problem... Den är för STOR! Fodralklänning i stretchtyg och så är det tyg över för att det ska bli lösa veck i ryggen och i midjan. Dessutom sitter den inte tight hela vägen ned vid benen.

Att köpa storlek L var uppenbarligen lite naivt av mig med andra ord, även om jag tyckte att den satt bra för tre veckor sedan (inte så att den var slickad mot kroppen visserligen, men då hade den säkert aldrig fått följa med hem från allra första början). Nu är frågan om jag ska ge mig på att sy i den - men hur tusan gör man något sådant? Jag har aldrig behövt göra mina kläder mindre förut.

Eller så får den helt enkelt vara lite stor. Det är ju inte som att jag inte är van med stora kläder vid det här laget ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var ju synd :(

Kan du inte sy in den kan du skänka den till mig asg

2009-12-17 @ 21:21:09
URL: http://gorgina75.wordpress.com
Postat av: Lila

Men gud vad grymt roligt ändå....att den blivit för stor. Tråkigt iförsig att den kanske inte sitter lika skönt på dig som för tre veckor sen.



Jag skulle bli grymt glad om det hände mig:)



kramis Lila

2009-12-19 @ 20:05:36
URL: http://drommenometttillbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0