Så blev det tyst...


Nejdå, jag kämpar än - tro inget annat! Däremot har våran våg gått sönder upptäckte jag i måndags vid veckans vägning så nu har jag egentligen ingen koll alls på vad som händer. Måttbandet skvallrar i alla fall om hela minus 30 centimeter runt magen nu och jag bär nu mer storlek 42 i byxor (Och 38-40 upptill. Jey!) . Smal-jeansen är inte längre något problem med andra ord!

Att det är jul fungerar också bara bra än så länge. Vid lucia valde jag en lussebulle, en pepparkaka och ett glas glögg istället för lunch men det är också enda gången jag har ätit sådant. På julbordet förra veckan skippade jag helt efterrättssbordet och åt bland annat en väldigt smaskig sallad med riven morot och apelsin istället. Den måste jag prova att kopiera!


Snart är det förresten julafton och till dess har jag köpt en FODRALKLÄNNING. Läskigt!! Jag har trots allt aldrig haft på mig det tidigare men med mina nya former så känns det som rätt modell. Ska sanningen fram så kommer jag antagligen att vara urläcker och förhoppningsvis så kan jag chocka de släktingar som inte har sett mig på -15 kilo eller mer. Det är nästan skäl nog. Vilken julklapp! ;-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Wow -30cm det är inte illa. Visst är det roligt att nu kunna andvända jeans man vill ha. Jag gjorde fynd igår och hittade smal jeans för mig. Äntligen, hatar jeans med vida ben.



Du kommer säkert chocka släktingarna och se ut som en riktig pingla på Julafton.

2009-12-17 @ 21:18:13
URL: http://gorgina75.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0