VIKT (21 dec, vecka 22 av 52)




Våran våg var visst inte trasig. Igår när vi var iväg och julshoppade så passade vi nämligen på att handla hem nya batterier så att vi i alla fall skulle ha testat om det var problemet - och visst, nu är det liv i den igen! Jätteskönt eftersom man förstås helst vill väga sig på samma våg varje gång för att se ett rättvist resultat.

Tack och lov så visade det sig vara lite "den som väntar på något gott..." över det hela också för siffrorna som främträdde på vågen imorse var otroligt trevliga. Jag har nått ännu ett delmål! Och nu är det inte ens tio kilo kvar innan jag går i mål. OTROLIGT! Det känns helt osannolikt att känna hur sexan hägrar för så pass lite vet jag inte när jag vägde sist. I början på mellanstadiet? Kanske.

Jag är snart normalviktig. Jag kan inte smaka nog på det ordet!


Startvikt: 104,6 kg
Målvikt: 65 kg

Nuvarande vikt: 74,8 kg
Veckans minus/plus: - 2,1 kg

Total viktminskning: 29,8 kg
Kvar till 65 kilo: 9,8 kg

Kommentarer
Postat av: ÄtaTränaKämpa

Wow! Grattis! :)

2009-12-21 @ 14:30:19
URL: http://atatranakampa.wordpress.com
Postat av: livetoday - 52 kilo

!!!!!!!!!!!!!

sjukt bra kämpat!! grattis :D

2009-12-21 @ 16:36:02
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Linda

Vad grym du är!

Vet hur svårt det är. Lycka till med de 10 sista.

2009-12-29 @ 18:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0