Äsch


Än en gång kunde jag inte låta bli vågen. Idag stannade den dock på 103.7, vilket skulle innebära att jag har gått upp 0,4 kilo sedan igår (och gått ned 0,9 kilo sedan i måndags). Säkert stämmer väl det men faktum är att jag inte alls kan minnas att jag har sett vågen visa talet 103.3 så jag undrar nästan om jag kanske inte räknade fel igår och utgick från 105 kilo, som ju var min startvikt när jag avrundade uppåt. 103.7 känns mer bekant.

Hur som helst så känns det ganska så lugnt, förvånansvärt nog. Nu tror jag dessutom att jag kan se till att låta bli vågen fram till och med söndag i alla fall eftersom den inte bjöd på lika nervkittlande nyheter idag. Det är ju när man ser ständig minskning som man får de beroendeframkallande kickarna som tvingar en att skutta upp på nytt så snart som möjligt.


På söndag får det inte vara samma fula tal igen dock. Då kommer jag inte ta det med samma lugn...

Kommentarer
Postat av: Think Thin

haha ja vi får se om jag lyckas trappa ner, blir ju som du säger lätt att överäta... Men försöka duger :)



Jag väger mig också varje dag... Men man måste ju tänka på att det kan vara vatten som samlats i kroppen och därför visar vågen mer än vad du egentligen väger! Haka inte upp dig på det utan fortsätt bara kämpa så ska du se att det går neråt :)

2009-07-24 @ 12:19:48
URL: http://thinkthin.blogg.se/
Postat av: Lena

tack så mycket :) låter ju jättebra om du har gått ner 0.9 kg från i måndags! det ska du vara nöjd med :)

2009-07-24 @ 12:24:42
URL: http://sugarcube.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja du måste sluta väga dig varje dag.. Du kommer bli knäpp snart :-D Och siffran på vågen kommer att påverka dina dagar jättemycket! Vilket kan bli negativt... Tack för ditt pepp! KRAM

2009-07-24 @ 14:05:31
URL: http://bananensvikt.blogg.se/
Postat av: K

svar: Hejsan! Jag tror absolut att Zumba kan passa dig. Jag har själv aldrig tränat det innan, så det är ju lite svårt i början.

Kör mycket på Basic, så att du lär dig stegen och öva framför spegeln :).

Zumba är ju olika danser, salsa osv osv. De som håller i passen är rätt peppande och glada, så man blir glad själv :D.

Själv så laddade jag ner alla delar, men om du vill köpa (vilket man egentligen ska göra :P) så tycker jag att du absolut ska göra det! Det är inte bara träning utan man lär sig att dansa snyggare och röra på höfterna osv..

Så sätt igång med sparandet! Vill du veta mer så fråga på :).. och lycka till! Ska kika in på din blogg fler gånger :).

Kram!

2009-07-24 @ 15:46:49
URL: http://gottalosesomekg.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0