Bra länkar


Jag har hittat två sidor som är hur bra som helst. Den ena är funbeat.se som är en form av community för folk som sysslar med träning av någon form. Där kan man föra en privat eller allmänt öppen dagbok över sin egen träning och få fram spännande diagram över den som ger en lätt överblick över hur mycket man har tränat, och vad.

Den andra är Iform.se som har en funktion där man kan mäta ut sina rundor och se hur långa de är, samt hur mycket man har förbränt under den sträckan om man har cyklat/joggat/promenerat. Min morgonrunda på 45 minuter visade sig till exempel vara 2,65 kilometer lång och med min vikt så ger det en kaloriförbrukning på 216 kcal. Det innebär att jag låg på ett rejält minus även efter frukosten :-)

Båda sidorna innehåller dessutom massor av intressanta artiklar, diskussioner och annat intressant. De rekommenderas med andra ord!


Funbeat
IForm

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra tips det där på länkar! Tack!

Min morgonpromenadrunda var 6 km och förbränningen 560 kal. :) Inte fy skam. hihi

2009-07-31 @ 16:50:36
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0