Dagens mat, dag 10

När sambon kom hem från jobbet idag så hade han förutom dagens mat köpt med sig en påse med vingummin hem. I normala fall hade det nog inte varit så svårt att motstå eftersom jag egentligen inte ens är så fasligt förtjust i dem men just nu, hungrig och med mensvecka, så var de otroligt lockande. Bara doften fick det att vattnas i munnen på mig. Men jag stod ut och övertalade mig själv att det hela skulle gå över efter middagen, och det gjorde det också. Med andra ord tog jag mig igenom ytterligare en dag med ett matintag som jag kan vara stolt över. Skönt!


Frukost:
1/5 dels tallrik Yoggi Yangster 3%
Tre skivor honungsmelon
Lite Finax familjemusli

Lunch:
Pasta med kycklingsås gjord på minifraiche
Sallad med en fjärdedels nashi-päron i

Middag:
Falukorv special
Sallad

Övrigt:
Två koppar svart kaffe
Fyra glas vatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0