Dagens mat, dag 2


Jag kom dessvärre upp lika sent idag som igår så någon riktig frukost blev det aldrig tid för. Däremot har jag ätit bättre idag i överlag, regelbundet och i passande mängd, så jag känner mig nöjd ändå. Säkert blir det ännu bättre imorgon nu när jag har inhandlat en youghurt och lite musli att kasta i mig. Sötsuget slapp jag i alla fall idag... Yey! :-)


Lunch:
Tonfisksallad (med en halv burk tonfisk i vatten, ett kokt ägg och en liten skvätt creme fraiche)

Mellanmål:
En limpmacka med kokt ägg och kaviar

Middag:
2 grillkorvar med potatismos enligt tallriksmodellen
Sallad

Övrigt:
Två koppar svart kaffe
Tre glas vatten
Ett nashipäron
Några enstaka vindruvor

Kommentarer
Postat av: J

Låter jättebra ju :D

peppkram

2009-07-22 @ 10:41:51
URL: http://jsviktiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0