Dagens mat, dag 4

Som jag sa tidigare så var jag inte helt nöjd med mig själv efter lunch idag, men nu känns det i alla fall lite bättre eftersom resterande delen av dagen har flytit på så bra. Det trots att sambon har varit jättesugen på godis sedan middagen och babblat på om hur gott det skulle vara. Det störde mig egentligen inte på så vis att jag själv blev sugen men tillsist sa jag i alla fall ifrån när han, självklart oseriöst, gnällde och tyckte att jag kunde gå ned och handla chips & läsk till honom. Även om det bara är på skoj från hans sida så ska jag inte behöva höra på sådant nu när jag sliter.


Frukost:
En tallrik Yoggi fruktyoghurt 0,5%
Lite Finax musli, nyckelhålsmärkta familjeblandingen
En halv banan

Lunch:
1/4 tallrik med samma köttfärs/potatisröra som vi åt till middag igår
Sallad

Middag:
1/3 tallrik färdigköpt pyttipanna
Ett ägg
Några rödbetor
Sallad

Övrigt:
En kopp svart kaffe
Tre glas vatten


Imorgon hade jag tänkt att testa minmat.se för att se hur många kalorier jag får i mig under dagens lopp. Det kan säkert vara lärorikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0