Dagens mat, dag 6

En lite halvdålig dag vad det rör mitt matintag, baserat på antalet måltider och valet av mat, men jag är rätt nöjd ändå faktiskt över att ha tagit mig igenom en lördag där jag har lyckats unna mig själv gott i en alldeles lagom mängd. Problemet med kalorierna i starksprit löste jag dessutom tillsist genom att köra ett pass Zumba under tiden som sambon var iväg och handlade. På så vis kunde jag ju se till att förbränna en del och ligga gott till med dagens intag ändå. Dessutom hade jag sådan tur att sambon råkade använda för mycket essens när han gjorde romen, så det blev långt under en dl som jag drack. ;-)


Lunch:
En halv chorizo med ugnsbakad potatis och kall bearnaise
Sallad

Middag:
En hemmagjord hamburgare med bröd
Sallad

Övrigt:
En kopp svart kaffe
Tre glas vatten
Fyra glas cola light med rom
Två skivor honungsmelon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0