Dagens mat, dag 7

En vecka har gått och imorgon bitti tänker jag skutta upp på vågen med stor nyfikenhet - Det ska bli jättespännande att se om det har hänt något mer sen sist jag vägde mig. Vad det rör dagens intag så känner jag mig nöjd på alla sätt och vis egentligen. Faktum är att jag till och med åt lite mindre än vad det var tänkt vid lunch eftersom jag fick lite ångest när jag såg hur mycket kalorier det är i fiskpinnar. Istället för tre stycken (80g) så fick det bli två. Det dög alldeles utmärkt!

Frukost:
En halv tallrik Yoggi Yangster 3%
Lite Finax familjemusli

Lunch:
Två fiskpinnar med ris och en skvätt soya
Sallad

Middag:
En fylld paprika med köttfärs och chilibönor
Sallad

Övrigt:
Två koppar svart kaffe
Fyra glas vatten
Fyra skivor honungsmelon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0