Tungviktaren


Bloggerskan Tungviktaren är precis lika lång som mig (165 cm) och vägde vid sin start precis lika mycket som jag gjorde (105 kg, avrundat), vi är nästan lika gamla och dessutom hade hon samma målvikt som jag har. Allt det här gör henne till en jättestor tillgång vad det rör motivation eftersom hon också har lyckats. Nu för tiden är hon smal.

Nu är förstås hela bloggen en tillgång men något som berör mig lite extra är hennes målfilm. När jag ser den känner jag nämligen igen mig själv i hennes beskrivning av det liv hon en gång har levt och jag längtar så tills jag är i hennes sits och kan prata om det som något ruttet i det förflutna. En bit av ens liv man aldrig tänker återgå till.


Allt som behövs är lite tid och vilja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0