Vågberoende


Jag ställde mig förstås på vågen imorse med, trots att jag vet att det inte är vidare bra att väga sig varje dag. Nu när det går bra spelar det ju visserligen inte så stor roll eftersom det mest peppar mig då - men när det går sämre kommer det ju dock att bli tuffare. Jag vill inte ens föreställa vad det gör med motivationen att inte se något resultat, eller ännu värre: Att upptäcka att man rent utav har gått upp i vikt. Mardrömsscenario.

Hur som helst så hamnade vågen på 103.8 kilo idag, en viktminskning på 0,8 kilo sedan i måndags vill säga. Heja, heja!

Kommentarer
Postat av: Think Thin

Absolut! Alltid roligt med nya bloggar att läsa! :) Vi ska jobba på vår vikt tillsammans! :)

2009-07-22 @ 14:39:44
URL: http://thinkthin.blogg.se/
Postat av: I våran lilla vrå

Bra jobbat... grattis till ditt minus. kram

2009-07-22 @ 14:47:51
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0