Dag 120

Det var så länge sedan jag räknade dagar nu så jag är inte helt säker på att jag har skrivit rätt i rubriken, men det är bra länge i alla fall. Som jag nämnde tidigare så har jag ju tänkt att notera ned veckans mat och träning igen precis som förr eftersom jag känner att det inte skulle skada med lite mer fokus. Inte för att jag har kört av vägen då, utan i förebyggande syfte för att se till att jag inte gör det. Det är minst lika viktigt det :-)


Frukost:
En halv tallrik Yoggi

Lunch:
Korvstroganoff
Snabbmakaroner
Sallad

Middag:
Två och en halv kryddjärp
Klyftpotatis (gjord i ugn, utan olja eller smör)
Sallad

Övrigt:
Två glas vatten
Två koppar svart kaffe

Träning:
Inget annat än promenader med hundarna



Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

simning är grymt!!! :D

2009-11-17 @ 21:22:02
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0