VIKT (19 okt, vecka 13 av 52)




Det här börjar nästan kännas overkligt nu. Jag har liksom insett att det nästan är lite svårt för mig att relatera till att väga så här mycket - Antagligen för att det var så länge sedan jag gjorde det. Det är dock obeskrivligt trevligt att faktiskt kunna uttala min vikt öppet utan att få ångest. 84,5 kilo. Och mindre ska det bli. Jag har ändå kommit mer än halvvägs nu och när jag ser hur mycket jag har kvar, så är det betydligt mer motiverande än motigt. Jag vet redan att jag SKA klara det här! Att mitt fjärde delmål är uppnått nu (-20 kilo) är bara ytterligare ett av alla bevis på det :-D


Startvikt: 104,6 kg
Målvikt: 65 kg

Nuvarande vikt: 84,5 kg
Veckans minus/plus: -1 kg

Total viktminskning: 20,1 kg
Kvar till 65 kilo: 19,5 kg


Kommentarer
Postat av: ÄtaTränaKämpa

Åh vad glad jag blev av att läsa ditt superresultat!

Grattis! :D

2009-10-19 @ 13:01:46
URL: http://atatranakampa.wordpress.com
Postat av: Helena

Wow, du har alltså gått ner över 20 kilo nu!Imponerande! Fantastiskt!! :) Grattis och fortsatt lycka till! :)

2009-10-19 @ 15:03:38
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0