VIKT (5 okt, vecka 11 av 52)




Det blev en trevlig överraskning som mötte mig när jag klev upp på vågen den här morgonen. Visserligen hade jag ju väntat mig en större nedgång än förra veckan, men samtidigt så vågade jag inte hoppas för mycket. Det märks dock verkligen skillnad nu tycker jag och när jag råkade hamna på bild lite tidigare i veckan så kunde jag se på mig själv utan att skämmas. Det var länge sedan. Hur det kommer att kännas när jag uppdaterar min efter-bild är dock fortfarande lite nervöst. Jag hoppas förstås att skillnaden kommer att synas lika tydligt där! :-)


Startvikt:
104,6 kg
Målvikt: 65 kg

Nuvarande vikt: 86,8 kg
Veckans minus/plus: -1,4 kg

Total viktminskning: 17,7 kg
Kvar till 65 kilo: 21,8 kg

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

alltså det är HELT sjukt vad det går bra för dig!!!! är verkligen så imponerad!!! och så glad för din skull och hade inte bangat på att också kunna gå ner så mycket..på så kort tid :D (Y) super

2009-10-05 @ 11:56:01
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Helena

Ojoj, här går det undan vill jag lova! Grattis!! :)

2009-10-05 @ 15:42:37
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/
Postat av: Carro

Du är så jävla duktig!!! Imponerande!!

2009-10-05 @ 17:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0