Dag 44

Det låga intresset för mat håller i sig än och därför var även denna dag hur lätt som helst att ta sig igenom, även om jag var lite småsugen på att öppna upp Zero-colan som jag har ståendes när jag väl kom hem från jobbet. Tanken är väl dock att den får vänta tills i helgen då det är kräft/surströmmingskiva hos sambons föräldrar. Då kommer det nämligen antagligen att serveras en del alkohol som jag hoppas på att kunna låta bli så då kan det allt vara bra med lite alternativ dryck att "festa" till det med. Även om det nu innebär att jag får köra på den fula ursäkten att jag tycker att den är godare än den läsk de serverar (Vilket faktiskt inte bara är en vit lögn... De köper alltid ICA's egna cola, vilket inte hör till mina favoriter direkt) ;-)

För övrigt plockade jag fram ett par jeans igår som jag inte har kommit i på i alla fall två år och som jag köpte vid ett tillfälle när jag hade gått ned en del i vikt, om jag inte minns fel. De satt visserligen betydligt bättre än alla andra jeans jag äger just nu, men faktum är att jag egentligen skulle behöva ha ett skärp i midjan för att hålla dem uppe - Ett problem som känns lagom härligt!


Frukost:
1/3 dels skål lättfil 0,5%
En halv banan
Lite Finax familjemusli

Lunch:
Skinksås och ris
Kokta grönsaker (blomkål, broccoli, morot)

Mellanmål:
Två små plommon

Middag:
Makaroner med stekt köttfärs
Sallad (vitkåls- och vanlig)

Övrigt:
En stor kopp svart kaffe
Fyra glas vatten

Träning:
25 minuter Zumba Cardio (sen kom sambon hem...)

Kommentarer
Postat av: Helena

Härligt när före detta för små kläder börjar passa :) Jag har också börjat rota fram lite ur min för-små-kläder-garderob. Det är kul!! :-)

2009-09-02 @ 14:24:21
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/
Postat av: ija

Underbart problem - grattis!!

2009-09-02 @ 15:24:34
URL: http://viktig-ija.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0