Dag 50

Femtio dagar är en ganska så lång tid och när jag nu tänker på hur lång tid det är kvar innan det här året är slut, så är det med förväntning. Jag har inte fuskat eller misslyckats en enda gång under den här perioden och tvivlade jag innan så är det i varje fall inget som jag gör nu. Jag ska klara det här. Den största frågan är snarare varför jag inte tog tag i det för länge sedan. Varför jag var så dum och lät det gå så långt innan jag insåg vad jag faktiskt är kapabel till.

För övrigt är jag fortfarande sjuk och eftersom jag måste till jobbet så finns det ingen tid till att kurera sig. Tack och lov är det väl allra främst hosta som jag är drabbad av så det går ingen större nöd på mig. Det allra värsta är nästan att man knappt vågar harkla sig ute bland folk utan att få mördande blickar på sig. Alla är livrädda för svininfluensan. Själv är jag inte särskilt rädd dock utan mitt största problem för stunden är snarare vad jag ska sätta på mig om morgnarna. Byxorna trillar bokstavligen ned nu nämligen och än är det några kilon kvar innan jag kan komma i nästa par jeans från min gamla garderob. Jag lär inte ha något annat val än att plocka fram ett skärp med andra ord (trots att det bildas en ful "påse" framtill på byxorna då...). De har jag ju också krympt i passande nog ;-)

Frukost:
Havregrynsgröt
Lite blåbär

Lunch:
Fullkornsspagetti och köttfärssås
Sallad

Mellanmål:
Ett päron

Middag:
Pyttipanna
Ett stekt ägg
Några rödbetor
Sallad

Övrigt:
Två koppar svart kaffe
Tre glas vatten

Träning:
Nej, sådant får vänta ytterligare tills jag är frisk

Kommentarer
Postat av: J

Vad duktig du är som kommit så långt :) Kul att du märker av det så tydligt!! Kramar

2009-09-08 @ 08:31:12
URL: http://jsviktiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0