Dag 63

Det blev faktiskt en måltidsbar (Peanut) som fick ställa upp som lunch igår också. Jag skulle nämligen åka till min pappa för att fira hans födelsedag och även om jag var förbi hos mamma innan för att åka med min syster dit, så var det bara två timmar efter att jag hade ätit min frukost. Vis från gårdagen så valde jag med andra ord att tacka nej till erbjudandet om att äta lunch tillsammans med henne, även om det hade inneburit en tallrik med riktig mat och det tror jag var ett ganska bra val eftersom det bjöds både på tårta, bullar och kakor väl hos pappa. Med en mycket mättande bar i magen som både tillfredställer sötsug och hunger så var det inte några problem att stå emot!

Min syster smakade för övrigt skeptiskt på min måltidsbar för att se hur den smakar och hon blev väldigt positivt överraskad. "Jag trodde typ att de där var skitäckliga - Men den var ju till och med god!" sa hon, och då var det ändå inte en av de godaste varianterna jag hade med mig. Dessutom sa hon faktiskt "Oj, nu har du gått ned ännu mer i vikt va?" så fort vi sågs vilket var jättekul att höra. Andra verkar nämligen fortfarande inte våga kommentera det, men hon är sån som vågar säga vad hon tycker. Det uppskattar jag! :-)


Frukost:
En halv skål Yoggi 0,5%
En dl blåbär

Lunch:
En Nutrilett Måltidsbar

Mellanmål:
Ett äpple

Middag:
Sex köttbullar
Snabbmakaroner
Sallad

Övrigt:
Tre koppar svart kaffe
Tre glas vatten
Två glas Ramlösa

Träning:
Nej, det blev en ledig söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0