Dag 68

Träningen den här fredagen blev minst sagt urusel och helt lidande av det faktum att jag satt och arbetade i princip hela dagen för att hinna med att få klart allt i tid. Varken powerwalk eller zumba blev det med andra ord, men jag tröstade mig själv med att det var helt okej eftersom jag kunde skippa att ha en ledig dag i helgen istället för att kompensera det hela.

För övrigt åt vi tacos till middag och jag provade för första gången att äta i salladsblad istället för i tacoskal, vilket inte var dumt alls faktiskt! Genom att lägga upp all min mat på tallriken innan, uppdelat enligt tallriksmodellen, så vet jag dessutom att jag varken fick i mig för mycket eller något som var så farligt onyttigt. Helt okej fredagsmat med andra ord!


Frukost:
Havregrynsgröt
Ett äpple
Kanel

Lunch:
Vegetarisk ugnspannkaka
Lite stekt skinka
Sallad

Middag:
Tacos (köttfärs, ost, salsasås, gräddfil)
Sallad

Övrigt:
X antal koppar svart kaffe
X antal glas vatten
X antal glas Ramlösa

Träning:
Inte det minsta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0