Dag 67

Det blev en jättesen midag för min del i torsdags (vid 22-23 på kvällen...) och som tur var övertalade sambon mig att äta ett äpple några timmar innan maten. Jag har blivit lite dålig på det där nämligen eftersom jag inte gärna vill äta saker som jag måste sätta in under övrigt sen. Övrigt känns liksom som lika med onödigt och sådant vill jag inte proppa i mig när jag lika gärna kan låta bli - En liten bieffekt av att föra matdagbok med andra ord. Tack och lov går det ju att lösa med att jag ser till att bli bättre på att skriva upp sådant som mellanmål istället, vilket det ju i de allra flesta fall också är. Då placerar jag det automatiskt i ett godkänt fack som jag absolut inte behöver ha dåligt samvete för :-)

Frukost:
Havregrynsgröt
En deciliter blåbär
Lite Fun Light

Lunch:
Kycklinggryta med ajvar och kikärtor
Ris
Sallad

Middag:
Vegetarisk ugnspannkaka
Sallad

Övrigt:
Två koppar svart kaffe
X antal glas vatten
Ett skivat äpple med kanel

Träning:
45 minuter powerwalk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0