VIKT (14 sept, vecka 8 av 52)




Jag var förberedd på att det inte skulle ha blivit någon större viktnedgång den här veckan. Nära inpå två veckor utan motion borde förstås märkas av på vågen vid det här laget och därför blev jag inte heller så förvånad när det "bara" blev 0,8 kilo ned. Det är jag däremot jättenöjd med och just nu när jag mår så bra med mig själv och verkligen kan njuta varje dag av min viktnedgång hittills (i form av för stora kläder, en rygg som inte gör ont, bättre självförtroende osv.) så har jag inte bråttom på samma vis som jag hade i början då man verkligen jagade resultat. Nu nöjer jag mig alldeles utmärkt med att det helt enkelt går nedåt, för så länge som det gör det så kommer jag att nå mitt mål tillsist. Det vet jag! :-)

Startvikt: 104,6 kg
Målvikt: 65 kg

Nuvarande vikt: 91,1 kg
Veckans minus/plus: -0,8 kg

Total viktminskning: 13,5 kg
Kvar till 65 kilo: 26,1 kg


Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis till minuset! Jag tycker -0,8 är jättebra, nästan ett helt kilo ju!

Fortsatt lycka till!! :)

2009-09-14 @ 15:54:38
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har ju gått ner en tredjedel av det du vill gå ner, det är superstort, grattis!

2009-09-14 @ 17:04:47
URL: http://assless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0