VIKT (5 april, vecka 37 av 52)



Förra veckan hände det inte mycket på vågen och kanske var det också delvis varför min uppdatering rann ut i sanden och fick bli publicerad nu i efterhand. Det är väldigt svårt att ställa om sig och inse att ett plus/minus noll är något bra när det är minus som man har jagat i princip hela livet. Nu ska jag plötsligt vara minst lika nöjd med något som tidigare hade gjort mig jättebesviken (eller nu överdriver jag, ett minus är alltid ett minus så helt besviken hade jag inte varit). Det är märkligt och något jag kommer behöva lite tid till att vänja mig med.

Vad det rör veckans resultat så vet jag inte riktigt vad som har hänt faktiskt. Jag började äta vitamintillskott nu i veckan eftersom jag tappar hår på grund av den snabba viktnedgången och jag vet inte om det kan spela in på något vis eller om det bara är så att förra veckans resultat inte har visat sig förrens nu. Vi får helt enkelt vänta och se vad den kommande veckan har att ge - Rimligen kan jag nog förvänta mig något form av plus nästa gång det är dags att möta vågen i alla fall, vilket ju i sådana fall är helt okej. Det gäller bara att komma ihåg det också ;)


Startvikt: 104,6 kg
Nuvarande vikt: 62,7 kg

Veckans minus/plus:
-2,1 kg
Total viktminskning:
41,9 kg



Kommentarer
Postat av: Malin

Oj, nu är du ju målviktig med lite marginal! :) -2 kilo på en vecka. Verkligen hur bra som helst. Du är verkligen en inspirationskälla!



2010-04-05 @ 12:16:35
URL: http://svartisa.blogg.se/
Postat av: vanessa

kul att du fortsätter blogga trots att du nu är i mål! Du och tungviktaren inspirerar mig till tusen! Kramar

2010-04-05 @ 18:42:09
URL: http://vanessamotbeach2010.blogspot.com
Postat av: Anneli

OJ! Vilket minus! =O Grattis, grattis! =D

2010-04-09 @ 09:09:13
URL: http://halsofreaket.blogg.se/
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Oj vilken resa du gjort! Bra jobbat, har bara läst en del av bloggen, men hamnade in här när jag sökte på zumba. Jag har dansat lite ett par veckor och jag håller på o ska gå ner i vikt.



Vill bara höra hur du gjort?! så många kilon är helt väck och du är verkligen jätte fin!



Jag har blivit lite ledsen då vågen står still, men jag har ju tränat lite o så nu som jag inte gjort på flera år och jag vet att muskler väger mer än fett och de har ju fått jobbat lite nu. Måttbandet säger att jag minskar iaf, men vågen rör på sig knappt. Har du varit med om det?

Har du några super bra tips? Hur/har du tränat?

Jag vill ner 10 kilo...sen får vi se om jag är nöjd, om inte så vill jag gå ner 5 till.



Hur ser din kost ut?



Bra jobbat! Jag är så imponerad!

2010-04-17 @ 16:33:38
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Lila

Hej hopp!



Vad grym du är!! Vilken förebild du är för mig, du kan inte ana!

Kramis Lila

2010-04-17 @ 20:00:43
URL: http://minbloggvarld.blogspot.com
Postat av: Marita

Blir verkligen inspirerad av din blogg, har själv varit uppe i 94 och är nu nere i 79, slutmål nånstans mellan 60 och 65. Bloggar inte direkt om min vikt, men borde kanske göra det mer...ger en kanske mer motivation.

Tack för du delat med dig!!!!

2010-04-18 @ 23:56:42
URL: http://ritamang.blogg.se/
Postat av: vanessa

Längtar tills du uppdaterar :D

2010-04-19 @ 18:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0