VIKT (1 mars, vecka 32 av 52)



Nja, jag skulle ljuga om jag påstod att den här veckan blev så mycket bättre än förra om man ser till motionen - men jag är nöjd ändå! Veckan har trots allt varit kämpig i och med att jag fick min mens och de senaste månaderna har jag verkligen haft ett gravt chokladsug precis dagarna före/efter min mens som resulterar i ett ökat sötsug i överlag när jag inte riktigt kan tillfredställa det (måltidsbarer är räddaren i nöden!). Dessutom påverkar det min hunger att gå runt och vara sugen sådär så det är inte helt utan ansträngning som jag har hållt mig på banan. Men det gick den här gången med :)

Nu är det för övrigt inte alls långt kvar tills jag har nått min målvikt och det är otroligt svårt att ta in och inse att den gamla kroppsuppfattningen inte gäller längre. Samtidigt som jag förstås ser och känner hela tiden att jag inte längre är tjock så är jag ju nämligen samma gamla jag - samma person som jag genom alla år har känt som stor. Det kommer nog ta bra lång tid innan den känslan suddas ut och kan ersättas med vanan av min nya kropp.

Startvikt: 104,6 kg
Målvikt: 65 kg

Nuvarande vikt:
66,7 kg
Veckans minus/plus:
-0,7 kg

Total viktminskning:
37,9 kg
Kvar till 65 kilo:
1,7 kg

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Heja heja snart är du i mål :)

2010-03-01 @ 21:41:31
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Helen

Har följt den här bloggen i någon månad nu, och väntar med spänning på resultatbilder, inte långt kvar nu :D Hurra! :)

2010-03-03 @ 14:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0