VIKT (22 mars, vecka 35 av 52)



Det återstår 16 veckor innan mitt år har nått sitt slut. Ett år som jag hade hoppats skulle övertala vågen till att i alla fall visa 70 kilo, och lämna mig med ytterligare en tids kämpande - men som redan nu är över. Rent viktmässigt. Jag har minskat nära inpå 40 kilo under den här tiden, förlorat 38% av min kroppsvikt och dessutom chockat mig själv gång på gång när jag har fått inse vilken mental styrka jag ändå måste sitta på. Att jag är helt fantastisk.

Jag har lyckats med något som väldigt få människor klarar av. Det är stort.



Startvikt: 104,6 kg
Målvikt: 65 kg

Nuvarande vikt:
64,9 kg
Veckans minus/plus:
-0,4 kg

Total viktminskning:
39,7 kg
Kvar till 65 kilo:
0 kg

Kommentarer
Postat av: Cita

Grattis! Vilken bedrift och härligt att känna den positiva känslan av att du har den mentala styrkan!



Jag är själv igång med en liknande resa. Dock halvvägs - 14 kg och ca 14 kg kvar (kanske mer, beror på hur jag mår när jag nått dit). Började i december och känner att det går i lagom takt. Kommer att nå mitt mål i sommar.



Kommer att fortsätta följa dig här, för du är en ren inspirationskälla. :)

2010-03-22 @ 13:04:17
Postat av: Malin

Grattis till målvikten! Helt fantastiskt duktig har du varit! Var riktigt stolt över det du har åstadkommit! Kram

2010-03-22 @ 15:47:19
URL: http://svartisa.blogg.se/
Postat av: pärlan

Du är onekligen fantastisk! STORT jäkla GRATTIS! :) Det som är positivt med att det är 16 veckor kvar är att, innan "ditt" år är slut har du även haft tid att lära dig att hålla vikten och behålla dom fina, goda vanorna. Att det inte bara blir ett efterkämpande, utan att hela året innehåller ALLT! :)

2010-03-22 @ 16:44:40
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: H

Ja du är verkligen fantastiskt duktig. :)

2010-03-22 @ 16:54:38
URL: http://nerkommermanalltid.blogg.se/
Postat av: livetoday - 52kilo

du är helt fantastisk!! GRATTIS TJEJEN! helt otroligt. håll nu en fin livsstil och träna på så kommer du få din drömkropp :D:D:D kram

2010-03-22 @ 18:11:06
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0