VIKT (3 maj, vecka 41 av 52)



Jag borde nog låta bli att skriva för mycket om hur saker och ting känns just nu, för med extrema humörsvängningar på grund av min mens (Som för övrigt har varit lite konstig de senaste två månaderna. En slump, eller ett resultat av att jag numera äter vitamintillskott?) så känns allt bara åt helvete. Jag känner mig tjock, uppsvälld och mår stundvis otroligt dåligt över min lösa hud. Den känns plötsligt flera storlekar större än vad jag har upplevt den tidigare och brösten känns mest som två ledsna säckar...

En massa strunt med andra ord. Jag återkommer när humöret är på rätt köl igen! ;)


Startvikt: 104,6 kg
Nuvarande vikt: 62,1 kg

Veckans minus/plus:
-0,3 kg
Total viktminskning:
42,4 kg



Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

du är fantastisk!

2010-05-03 @ 23:29:58
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Marita

Är nog mest du själv som upplever det så, tycker du ser fin ut på dina bilder, tycker inte alls du har mycket hud.

Du är en enorm inspirationskälla för många ska du veta.

2010-05-03 @ 23:48:12
URL: http://ritamang.blogg.se/
Postat av: Gaby

Jag tycker du är otroligt duktig! Så imponerad! Jag blir så inspirerad. Även om jag inte har så många kilon att tappa så är det människor som du som bevisar att allt går hur stora eller små hindren än är! Keep on fighting girl cause u look gorgeous!



P.S. skulle vara intressant att veta din längd och din slutliga målvik, om du inte redan har nått den? D.S.

2010-05-04 @ 09:07:21
URL: http://kommaibrollopsform.blogg.se/
Postat av: Cita

Tycker att det är bra att du skriver. Känne igen mig. Trots att jag tappat rätt mycket så kommer perioder då jag känner mig fetare än innan jag gick ner. Kan även ha svårt att glädjas åt viktminskningen just nu även om det egentligen känns härligt. Jag tror att mina hjärnspöken handlar om att inte huvudet hänger med när jag gått ner ganska raskt. Ska jag t.ex. prova kläder så tar jag alltid för stora storlekar.



Sen känner man sig inte just på topp när man har mens. ;)



Kommer det nya bilder snart? :)

2010-05-05 @ 18:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0