Bildbeviset



19 augusti 2012. 55,6 kg

Kommentarer
Postat av: Marie

Fantastiskt vad härligt!! Du är så bra!!

2012-08-19 @ 12:34:36
URL: http://www.sockergrynet.se/nyajag
Postat av: veronica

Är glad att det gått så bra för dig! Du är jättesnygg. Tack för att du uppdaterade :)

2012-08-19 @ 12:48:50
URL: http://smalochsnygg.blogspot.com
Postat av: Bina

Wow, man kan int annat än se upp till dig!! Otroligt!!! Får man fråga hur och vad äter du nuörtiden? Äter du alls något sött?

2012-08-19 @ 21:23:20
Postat av: Annelie

Jag ska söka remiss på tisdag och hoppas innerligt att jag får en operation. Jag har, som du, varit "den feta tjejen" i hela mitt liv, och jag är så less på det! Jag tänker lite smidigt inflika att jag härmed bokmärker din blogg, och hoppas på fortsatta uppdateringar nu efter ditt uppehåll. :)

2012-08-21 @ 11:40:50
Postat av: Tina

Fantastiskt! Jag skrev till dig i ditt förra inlägg. Jag har några kg kvar till normalvikt men vill ju helst ner till BMI 22 ungefär. Jag har dock jättesvårt att gå ner i vikt. Äter 600-800 kcal om dagen men det går knappt nedåt alls. Du är en inspirationskälla!

2012-08-23 @ 21:48:14
URL: http://www.troll.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Åh vad inspirerande!! Bra jobbat

2012-08-26 @ 15:20:33
URL: http://fettvardag.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej. Va roligt att se dig i nutid. Jag råkade googla fram dig för ca 9 månader sen o det gick fart på min viktresa med råge. Men det har grämt mig att det va så länge sen du gick ner att jag tyckte det fattades nåt, nu blev det komplett när jag såg att du fortfarande klarade att hålla vikten. Tack för att du gjort detta o lyckades peppa mig med din resa. Det har känts hopplöst för mig tills jag hittade motivationen i januari. Jag har lyckats gå ner nästan 20 kg nu o har ca 11 kg kvar. Stor kram Sandra

2012-08-29 @ 01:48:33
Postat av: Linda

Hej! Jag öppnade din blogg nu igen, för att bara titta tillbaka på din fantastiska resa. Jag googlade fram din blogg i maj, tror jag det var, då jag skulle fortsätta min enorma viktresa (från 130 kg till 60 kg) efter att ha varit gravid och ammat. Jag startade på 112 kg i maj.
Då jag hittade din blogg så satte jag mig och läste ALLA inlägg från början till slut och du har varit en fantastisk inspiration för mig. Jag har således därför tittat in på din blogg då och då för att andas in din framgång. Idag var inget undantag -dock var jag inte beredd på den fantastiska överraskningen av två helt nya inlägg från dig. Det glädjer mig något enormt att se att du är glad och mår bra och att du har hållit din vikt.

Själv har jag nu gått ned till 78 kg, vilket innebär att jag tappat lite över 50 kg (34 sedan i maj, dessförinnan var jag som sagt gravid och ammade). Jag kan inget annat säga än TACK för den här bloggen och för all inspiration. Jag kommer fortfarande kika in här då och då och hoppas att jag har turen att se kanske ännu ett inlägg från dig.

Tack. Kram

2012-09-03 @ 19:14:09
URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Postat av: ACK

Shiit vad bra kämpat ! :)

2012-10-15 @ 08:56:49
URL: http://letsdothisshiit.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag längtar efter ännu en uppdatering. Hur går det nu?

2015-06-04 @ 22:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0