VIKT (10 aug, vecka 3 av 52)



Då var första delmålet nått, med råge! *skuttar runt och jublar* Minus fem kilo har jag ju nämligen satt upp som varje delmål och vid dagens vägning hade jag klivit över den magiska gränsen som betyder att jag ska åka och handla något som belöning till mig själv. Det är jag verkligen värd! (Någon digital köksvåg blir det dock inte för det fick jag faktiskt av sambon i födelsedagspresent, precis som jag hade önskat mig) =D


Startvikt: 104,6 kg
Målvikt: 65 kg

Nuvarande vikt: 97,9 kg
Veckans minus/plus: -2 kg

Total viktminskning: 6,7 kg
Kvar till 65 kilo: 32,9 kg


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh grattis grattis grattis! Vad duktig du är! :D Det är visst våran vecka som har vart nu, minus två kilo är minsann inte illa. :)

2009-08-10 @ 18:38:06
URL: http://kanjagblismal.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh, grattis!!! :-) Det är så kul när det går framåt! Själv ser jag med spänning fram mot onsdagen, då jag ska väga mig. Har gått powerwalk på en timme alla morgnar förutom lördag, så jag ska se om det gett något resultat. :-)

2009-08-10 @ 19:43:49
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0