VIKT (30 nov, vecka 19 av 52)




Det var inte direkt så att jag skyndade mig in på bloggen efter gårdagens vägning för att få visa upp mitt resultat. Nog för att det är ett minus, och det ska man väl kanske vara väl så tacksam över, men liiiite mer hade jag nog allt väntat mig. Jag har trots allt skött mig hela veckan och dessutom promenerat betydligt mer än vanligt. Med största sannolikhet kan jag alltså skylla resultatet på min mens som kom igång i fredags och att veckans mat har haft ovanligt hög fetthalt. Sambon har fortsatt ätit LCHF och slarvat en hel del när det rör att skilja våran mat åt, vilket jag nog blundade lite för mycket för. Den här veckan ska det dock INTE bli något sådant! Om han så ska få äta sin mat ensam :-P


Startvikt: 104,6 kg
Målvikt: 65 kg

Nuvarande vikt: 78,6 kg
Veckans minus/plus: - 0,1 kg

Total viktminskning: 26 kg
Kvar till 65 kilo: 13,6 kg

Kommentarer
Postat av: Lila

Heja! - på vågen!!



//Lila

2009-12-01 @ 17:33:12
URL: http://drommenometttillbarn.blogspot.com
Postat av: Hanna

Vet hur det är med den dät lingonveckan. Tror inte heller vågen kommer vara min vän denna veckan, då jag också drabbats av det.

Funderar på börja hoppa över vägning den veckan varje månad den kommer.

Men ett minus är ju bättre än ett plus. Nästa vecka är det nog bättre.

2009-12-01 @ 22:32:30
URL: http://gorgina75.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0