MÅTT (18 nov, månad 4 av 12)




Precis som sist så finns nedan i nämnd ordning; mina aktuella mått, de senaste två månadernas minskning och den totala minskningen från start. Som synes har det också hänt en del.  Närmare bestämt så är det totalt 88,5 cm som har försvunnit om man slår samman antalet minskade centimetrar - och då vågar jag dessutom påstå att det hade varit ännu mer om man bortsåg från den lösa huden. Särskilt på armarna märks det förstås eftersom jag mäter över det bredaste stället där, och av naturliga skäl hänger min arm en del nu. För övrigt är förändringen förvånansvärt jämn om man ser till senast jag mätte. Det är bara stussen som verkligen har krympt betydligt mer jämfört med sist :-D


Överarm:          35 cm   (-3 cm)        totalt: -9 cm
Byst:               104 cm   (-3 cm)        totalt: -8 cm
Midja:              82 cm    (-6 cm)        totalt: -18 cm
Mage:              94 cm   (-10 cm)        totalt: -26 cm
Stuss:             108 cm  (-8 cm)         totalt: -18 cm
Lår:                 68 cm   (-4,5 cm)      totalt: -9,5 cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0