Tävling!


Nog för att det här inte har med vikt att göra, men med tanke på att jag inte längre belönar mig med ätbara ting så har vackra ting till hemmet krypit högt upp på listan med saker som uppskattas. Jag vore dessutom nästan värd en vinst på ett presentkort hos nya webshopen Nordljus Home kan jag tycka eftersom jag själv inte har haft pengar till att ge mig de belöningar jag har arbetat ihop via mina senaste tre uppnådda delmål, så därför ska jag hålla tummarna hårt knutna och hoppas, hoppas att det kanske kan vara min tur att vinna. Kika in i butiken själv och se vad otroligt mycket fint det finns!


Kommentarer
Postat av: Lila

Hej! Kikar runt bland viktbloggar och hittade på så sätt din blogg. Vilken bra och inspirerande blogg du har! Hit kommer jag massa fler gånger:)



Det är roligt att hitta bloggar som liksom berör en. Själv är jag nu 30 år och ska ner 25 kg, har lyckats beta av 3 av dem så det återstår "bara 22kg".



Kramis Lila

2009-11-30 @ 12:55:46
URL: http://drommenometttillbarn.blogspot.com
Postat av: Lila

Missade att säga, VILKEN SKILLNAD på dina före och efter kort. Jätteroligt att se!! //Lila

2009-11-30 @ 12:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0