VIKT (16 nov, vecka 17 av 52)




Jag skulle kunna låta bli och redovisa min vikt den här veckan eftersom jag så väl visste om att det skulle bli ett plus på vågen - men å andra sidan så känns det inte nödvändigt att mörka något. Helgen bjöd som sagt på kryssning med MASSOR av dricka av varierande sorter och även matintaget blev förstås rubbat, även om jag höll mig till "nyttiga" alternativ (färdiga sallader) och lät bli allt godis och dylikt. Eftersom jag inte kunde låta bli att väga mig i fredags och då insåg att jag bara hade gått ned 0,3 kg sedan förra vägningen så var jag i alla fall förberedd på vad som komma skulle och med tanke på att jag dessutom har haft ett par dagar med bråkig mage som gör att jag både känner mig förstoppad och uppblåst just nu, så är jag glad att pluset inte blev värre än så här i alla fall. Det där ska jag snabbt kunna rätta till! *spark i baken*


Startvikt: 104,6 kg
Målvikt: 65 kg

Nuvarande vikt: 80,7 kg
Veckans minus/plus: + 0,2 kg

Total viktminskning: 23,9 kg
Kvar till 65 kilo: 15,7 kg


Kommentarer
Postat av: ÄtaTränaKämpa

jag tycker att +0,2 är försumbart, om du ursäktar ordvalet, så skulle du ju kunnat "bajsa ur dig" de två hektona. Usch vad det där lät äckligt, men hoppas du förstår vad jag menar ;) Kryssningar är ju inte kända för att vara sådär extremt hälsosamma, så jag tycker att du varit duktig!

2009-11-16 @ 15:17:06
URL: http://atatranakampa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0