VIKT (23 nov, vecka 18 av 52)




Mitt femte delmål är uppnått! Det var verkligen en helt underbar överraskning som mötte mig imorse när jag skyndade mig upp för att möta vågen. Det var nämligen bra nervöst med tanke på förra veckans resultat, men jag trodde nog ändå att jag skulle få se sjuan idag. Och det fick jag ju - Med råge! Då kanske förhoppningen om 75 kilo till nyår inte är helt omöjlig ändå, vilket kommer att vara en morot som kan hjälpa mig genom julens alla frestelser. Nu är det trots allt bara 3,7 kilo kvar tills jag har gått ned hela 30 (!!!) kilo. Otroligt.


Startvikt: 104,6 kg
Målvikt: 65 kg

Nuvarande vikt: 78,7
Veckans minus/plus: - 2,0 kg

Total viktminskning: 25,9 kg
Kvar till 65 kilo: 13,7 kg

Kommentarer
Postat av: Helle

Bra jobbat måste jag säga! :)

2010-01-01 @ 18:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0