Minus 15 kilo

Jag hade lovat både mig själv och er att jag skulle ta nya bilder när jag hade gått ned ytterligare 7,5 kilo sen sist jag vågade blotta mig. Det innebär vid det här laget att det är strax över 15 kilos skillnad på bilderna nedan (och nästan 18 kg sedan min start) och att jag har fått en helt ny hållning på kuppen. Jag vet inte riktigt när det hände faktiskt men jämför jag bara de senaste bilderna mot nu så är det jättestor skillnad på just den biten och här om dagen så påpekade även min sambo att jag går himla mer upprätt och rak i ryggen nu för tiden. Dansen i kombination med att kroppen får mindre tunga kilon att försöka balansera upp är antagligen skälet till det.

Nu fick det för övrigt bara bli en jämförelse med första/senaste bilden men för att jämföra min nya bild mot den där jag vägde 94,7 kilo så kan ni klicka bara klicka på kategorin "Före/Efter-bilder". Då kan man även se att de senaste kilona har tagits väldigt jämnt från hela kroppen, jämfört med de första där allra främst mage och rygg rykte. Nu börjar jag verkligen krympa på riktigt.

Och glöm inte notera - Det är bara strax över två månader mellan bilderna nedan! :-D


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken otrolig skillnad! Du är ju HELT otrolig!

2009-10-06 @ 14:42:11
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: ÄtaTränaKämpa

Herregud vilken skillnad!

du är jättefin!

2009-10-06 @ 14:44:18
URL: http://atatranakampa.wordpress.com
Postat av: livetoday - 52 kilo

du är heeelt galet braa!!! vilken skillnaD

2009-10-06 @ 17:53:11
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Shit vad bra gjort! :) Jag är väldigt imponerad och hejar på dig att fortsätta det duktiga jobbet du gjort :)

2009-10-06 @ 19:14:14
URL: http://sandrandersson.blogg.se/workout
Postat av: jenny

Jäklar vilken skillnad! Bra jobbat!!

2009-10-06 @ 19:57:42
Postat av: Helena

Wow, vilken skillnad! :) Grattis! Bra kämpat!!

2009-10-07 @ 23:56:31
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/
Postat av: Linda

Shit,vad du är duktig! Det är väldigt peppande att läsa din blogg, jag kämpar också med vikten och det är inte bara lätt att blir lätt.

2009-10-08 @ 14:10:06
Postat av: Michaela

Gud vad duktig du är! :D:D

2009-10-17 @ 17:12:17
Postat av: katarina

Shit vad grym du är!!! du ger mig verkligen inspiration skulle vilja veta mer om hur du gjort och hur du åt! väger 100 kilo och skulle vilja gå ner i vikt orkar värkligen inte vara fet längre känner igen mig så mycket i hur du beskrev att vara fet! det är hämsktoch man äcklas av sig själv!, gumman du behöver verkligen inte oroa dig utav din lösa hud det är ingenting du har en helt otrolig kropp finare än många smalisar (dom som vart smala hela sitt liv) önskar jag också får en sån kropp:)

2012-08-24 @ 23:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0