Dag 45

Jag var så ofantligt trött igår att jag varken orkade träna eller skriva upp dagens matintag. Min gissning är att min kropp helt enkelt är i full gång att brottas med dumma influensabakterier eftersom jag har vaknat med lite småont i halsen två dagar i rad. Om jag eller bakterierna vinner återstår ju dock att se men det kändes i alla fall inte helt fel att ha en liten vilodag för att inte sno energin som behövs till annat.

Vad det rör gårdagens matintag som synes nedan så finns det inte så mycket mer att säga än att min lunch blev ofantligt liten igår. I morgonstressen lyckades jag nämligen med att missa att ta med hundens mat, som följer med mig om dagarna och äter sin frukost på jobbet, och för att den inte skulle behöva svälta hela dagen så fick jag vara givmild och ge bort hälften av matlådan. Jag var lite orolig över hur det skulle gå med hungern efter det men med en bit banan så fort jag kom hem så stod jag mig hela tiden fram till middagen. Då var jag dock bra hungrig! Tur att magsäcken har krympt så pass att jag hela tiden blir mätt på det jag äter för annars hade det nog varit svårt att stå emot en portion till :-)


Frukost:
1/3 dels skål lättfil 0,5%
En halv banan
Lite Finax familjemusli
En skvätt Fun Light

Mellanmål:
Ett äpple

Lunch (halv portion):
Makaroner med stekt köttfärs
Sallad

Mellanmål:
En halv banan

Middag:
En fläskkotlett
Ris
Lite bearnaissås
Sallad (vitkåls- och vanlig)

Övrigt:
Två koppar svart kaffe
Fem glas vatten

Träning:
Enbart extra vardagsmotion...

Kommentarer
Postat av: Malin

Så kan det gå ibland :) Duktigt av dig att stå dig till middagen i alla fall och itne ta en portion till.

2009-09-03 @ 19:16:27
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0