Dag 57

Det blev en långhelg för mig och sambon den här veckan och under gårdagen kunde jag inte slita mig från sängen och raringen förrens strax efter lunchtid. Att äta en frukost då kändes bara bra meningslöst så istället högg jag direkt in på lunch, vilket visserligen var ett bra val - men jag blev förvånansvärt snabbt hungrig igen efteråt. Ett mellanmål löste hur som helst den persen och på kvällen bjöd jag på en supergod middag som jag hade varit sugen på i flera dagar. Kokt blomkål istället för ris, potatis eller pasta är verkligen underbart gott!

Lunch:
Kättfärssås med klyftpotatis
Sallad

Mellanmål:
En liten banan

Middag:
Stekt kött i creme bonjour/matlagningsyoughurt
Kokt blomkål
Sallad

Övrigt:
Tre koppar svart kaffe
Två glas Fun Light
Ett glas vatten

Träning:
Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0