Dag 61

Ibland går tiden snabbare än vad man har tänkt sig. Fredagar är ju i normala fall då jag kör ett pass Zumba, och så var väl även tanken igår men då det aldrig blev av innan sambon kom hem så fick jag skjuta upp det till nu i helgen. Förhoppningsvis kan jag få sambon att vila bort en timma på söndag så att jag kan ta det då istället och hålla veckans schema. Vad det rör powerwalken så har det i alla fall gått bra att komma igång igen och att jag kör kortare tid vissa dagar, som man kan se nedan, är oftast för att jag har gått utan hund då. Då kan jag gå ännu raskare än vad jag gör när de ska rastas också under tiden. Frågan är om det inte blir ungefär samma förbränning då i slutändan?


Frukost:
1/3 dels tallrik Yoggi 0,5%
Ett plommon
Lite Finax familjemusli

Lunch:
En halv txistorra korv
Klyftpotatis
Salsasås
Sallad

Middag:
En pepparbiff
Klyftpotatis
Lite bearnaise
Sallad

Övrigt:
En kopp svart kaffe
Tre glas vatten

Träning:
35 minuters powerwalk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0