Dag 70

Egentligen finns det inte så mycket att säga om den här dagen som helhet. Jag var urkass och skippade morgonpromenaden igen och även om jag nästan blir mer irriterad på mig själv när jag kommer med ursäkter, eftersom de knappast håller i längden om man ska vara kritisk, så var det inte vidare lockande att motionera efter en natt med dålig sömn. Jag vaknade nämligen tidigt av mensvärk och fick då gå upp och ta en värktablett bara för att kunna sova vidare ett par timmar till. Motion och mens är en dålig kombination för min del även om man brukar säga att det är bra att röra på sig när man har mensvärk. Det gäller trots allt att man faktiskt kommer igång också för att man väl ska ha möjlighet att njuta av de där påstådda fördelarna...


Frukost:
1/3 dels skål Yoggi 0,5%
Ett äpple

Lunch:
Vegetarisk ugnspannkaka
En bit stekt bacon
Sallad

Middag:
Lasagne
Sallad

Övrigt:
Tre koppar svart kaffe
X antal glas vatten

Träning:
Tyvärr, bara flera vanliga promenader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0