VIKT (28 sept, vecka 10 av 52)



Jag hade inte förväntat mig någon större viktnedgång den här veckan och därför känns 0,6 kilo ned inte alls så dumt faktiskt! Helt inom ramarna för vad jag bör gå ned i snitt för att gå i mål i tid! Med förra veckans ras och dessutom mens på det så verkar det inte heller mer än normalt att kroppen andas ut lite och/eller samlar vätska just nu, vilket förstås också borde visa sig på vågen. Jag känner mig i alla fall sådär typiskt uppsvälld som man lätt gör under mens så kanske var det lite "tur i oturen" att jag inte hade gått ned mer - Om ytterligare ett kilo har jag nämligen tänkt att ta nya bilder, och just den här tiden på månaden känner jag då verkligen inte för att posera ;-D


Startvikt: 104,6 kg
Målvikt: 65 kg

Nuvarande vikt: 88,2 kg
Veckans minus/plus: -0,6 kg

Total viktminskning: 16,3 kg
Kvar till 65 kilo: 23,2 kg

Kommentarer
Postat av: ÄtaTränaKämpa

Bra jobbat och grattis till minus trots mens!

2009-09-28 @ 13:04:44
URL: http://atatranakampa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0