VIKT (15 feb, vecka 30 av 52)

Det var verkligen obeskrivligt härligt att ställa sig på vågen den här morgonen och se att det händer saker igen, vilket också innebär att jag inte hade hamnat på någon form av platå än i alla fall. Skönt! Även om jag inte har det minsta bråttom nu längre så är det ju nämligen hemskt lockande att äntligen få nå mitt mål och med det så otroligt nära, så blir varje gupp på vägen dit enormt. Sen behöver inte hastigheten nedåt vara så snabb som nu visserligen... Men det är det svårt att vara besviken över ;)

För övrigt så har till och med en kassör nere på vårat närlivs kommenterat att jag har gått ned i vikt. "Vad smal du har blivit förresten! Du äter väl? *blink*", och när jag tackade och svarade att jag fortfarande äter - men bara lite andra saker, så la han till "Men det måste ju nästan vara halva du som har försvunnit!". Och det stämmer ju. Härligt att det syns :D


Startvikt:
104,6 kg
Målvikt:
65 kg


Nuvarande vikt: 68 kg
Veckans minus/plus: -1,1 kg

Total viktminskning: 36,6 kg
Kvar till 65 kilo: 3 kg


Kommentarer
Postat av: H

Måste kännas helt underbart att vara så nära sitt mål. Starkt jobbat! :)

2010-02-15 @ 16:22:24
URL: http://nerkommermanalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0