VIKT (8 feb, vecka 29 av 52)

Jag är inte särskilt förvånad över veckans resultat och velar därför lite mellan om jag ska vara missnöjd över att det inte blev ett minus, eller nöjd över att det inte blev ett plus. Än en gång har nämligen festandet satt käppar i hjulen och den här helgen blev det utgång både fredag OCH lördag. Dricka av allehanda typer blev det med - Mycket sådant som jag egentligen inte alls tycker är okej (sliskiga shotar, rom och cola med vanlig cola... osv) Ajabaja. Däremot hade jag ju skött mig hela veckan både gällande mat och motion så på så vis håller jag mig förstås fortfarande på banan. Det är bara det där utelivet som ställer till det och det är ju ett problem som har dykt upp allt eftersom att jag inte längre skäms över mig själv och tar igen tid från förr.

Även nu i helgen finns det planer om att gå ut i alla fall en kväll men jag får se då om jag inte ska sätta upp någon form av förhållningsregler före angående typ och mängd av dricka för att inte råka ut för samma sak igen. Tydligen ska det ju gå att dricka vodka med ramlösa om jag har förstått rätt? Det kanske kan vara värt att kolla upp i alla fall ;)

 

Startvikt: 104,6 kg
Målvikt: 65 kg

Nuvarande vikt: 69,1 kg
Veckans minus/plus: 0 kg

Total viktminskning: 35,5 kg
Kvar till 65 kilo: 4,1 kg


Kommentarer
Postat av: L + 100 kg

2010-02-09 @ 18:53:35
URL: http://t
Postat av: L + 100 kg

Du ska va stolt över att inte ha gått upp! Nu har du gått ner jäkligt många kilon, och då gäller det ju att stanna där nere också..det är ju det du ska sträva efter när du nått din målvikt!:)

2010-02-09 @ 18:54:34
URL: http://tuggaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Var stolt och glad över att du inte gått upp.

Ju mindre man blir ju svårare är det och det tuffaste är ju kvar nämligen stanna på målvikten.



Peppkram

2010-02-09 @ 22:35:44
URL: http://gorgina75.wordpress.com
Postat av: H

Har hört att vitt vin inte ska vara så farligt. :)

2010-02-10 @ 00:07:45
Postat av: Nani

vodka-lime är väldigt gott. och det är ju bara vodka, lime och massor med krossad is. men se till att det är vodka med bra kvalite...

2010-02-23 @ 15:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0