VIKT (18 jan, vecka 26 av 52)

Då var vi halvvägs. Inte vad det rör vikten då, för där har jag kommit bra mycket längre, utan gällande den tid som jag har satt upp som mitt huvudsakliga mål. Det har med andra ord redan gått ett halvår sedan jag startade den här bloggen som en nästan 33 kilo tyngre kvinna än vad jag är idag. Det känns nästan för bra för att vara sant för även om jag nog trodde att jag skulle lyckas att låta bli godis/chips etc. i ett år så kunde jag verkligen inte se mig stå här sex månader senare och stolt kunna konstatera att inte en enda godbit har nått mina läppar sen dag ett. På den biten har det nämligen inte varit ett enda snedsteg. Inte ett enda undantag.

Vad det rör viktnedgången så fortsätter det uppenbarligen ännu att rasa nedåt i en fart som jag inte kan annat än att jubla åt och jag älskar verkligen min kropp för det, trots att jag samtidigt börjar få mer och mer komplex för all den lösa hud som har uppstått. Jag är fin ändå intalar jag mig och huden är ju egentligen bara ett bevis på hur duktig jag dessutom är. Fin och duktig - Det är inte illa det :-)


Startvikt: 104,6 kg
Målvikt: 65 kg

Nuvarande vikt: 72,0 kg
Veckans minus/plus: -1,2 kg

Total viktminskning: 32,6 kg
Kvar till 65 kilo: 7 kg


Kommentarer
Postat av: H

Du är ju jätteduktig. :)

2010-01-18 @ 22:36:41
URL: http://nerkommermanalltid.blogg.se/
Postat av: ÄtaTränaKämpa

Du är superduktig!



Hur ser du på tiden efter det här året? Med godis och chips och sånt?

2010-01-19 @ 22:41:57
URL: http://atatranakampa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0