Skitvecka

Så länge det inte blir ett plus på vågen på måndag så kommer jag att vara väldigt nöjd. Inte då för att jag har fått i mig godis eller något annat fullt av kalorier (Märker ni av att det nästan har blivit en vana att jag klargör det? Jag är ju så stolt över att hålla nollan på godis och chipset!), men det känns som att jag äter non-stop. Med yrsel och en skadad fot så känner jag mig nämligen rätt ynklig och kass just nu, och eftersom det innebär att jag knappt rör på mig så bör jag således försöka äta mindre - inte mer, som det istället har blivit. Körsbärstomater och frukt har snasket/mellanmålen bestått av och jag försöker verkligen se det som så att jag är DUKTIG som äter sådant, istället för att fokusera på att jag är dålig som inte står emot det. Men jag vet ju så väl att jag inte äter det på grund av hunger...

Nä blä. Det här är inte en bra vecka som sagt.

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Du är jätteduktig som står emot godis och sånt och istället äter frukt och grönsaker! :) Man ska alltid fokusera på det positiva! :D

2010-03-04 @ 11:14:54
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0