Dag 37

Jag upplevde vissa problem med yrsel under gårdagen som jag inte riktigt vet vad jag ska tro om. Egentligen började det redan tidigt på morgonen när jag skulle resa mig upp ur sängen och trillade ihop i en liten hög igen eftersom det slog till så oväntat och plötsligt. Just då trodde jag dock att det var blodsockret som var boven och sambon envisades med att tvinga i mig ett äpple även om jag egentligen inte ville äta något innan morgonpromenaden. Jag kom i alla fall upp på benen sen men yrseln hängde i hela dagen och märktes av så fort jag gjorde några hastiga rörelser - om så att lägga huvudet på sned eller sträcka upp armarna för att nå något högt. Jättemärkligt. Av den anledningen var jag inte heller så aktiv som jag är normalt sett även om jag egentligen inte kände mig trött. Yrseln tog på krafterna ändå på något vis.

Jag tror hur som helst inte att mitt matintag kan vara boven till det här med tanke på att jag ändå har ätit ordentligt de senaste dagarna och inte mindre än tidigare på något vis. Det känns märkligt om något sådant skulle dyka upp nu, på dag 37. Däremot undrar jag om det kanske kan ha att göra med någon form av vitaminbrist? Eller så är jag kanske helt enkelt på gång att få sambons förkylning och har en kropp som reagerar över att kämpa med två saker samtidigt. Förhoppningsvis blir det bättre!


Frukost:
Havregrynsgröt
1/2 dl blåbär
Ett litet äpple

Lunch:
Köttfärssås med fullkornsspagetti
Fyra minimajskolvar
Sallad (vitkålssallad och vanlig)

Middag:
Ett tunnbröd, Fazer sviktat fullkorn
En wienerkorv
Lite potatismos
Salsasås och senap
Sallad (vitkålssallad och vanlig)

Övrigt:
Två koppar svart kaffe
Fem glas vatten med en limeskiva i

Träning:
45 minuter Powerwalk

Kommentarer
Postat av: Helena

Låter ganska otäckt det där... Hoppas du snart känner dig bättre!

2009-08-26 @ 19:26:16
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0