Dagens mat, dag 15

Maten börjar flyta på som på automatik nu och jag äter nog en rätt passande mängd med tanke på att jag inte behöver gå hungrig, vilket jag är väldigt nöjd med. Lite mindre nöjd är jag över det faktum att jag har noll kontroll över antalet kalorier som jag stoppar i mig varje dag och eftersom det är något som jag tror att jag skulle behöva lära mig att få en känsla för, så att jag kan fortsätta hålla vikten när jag väl har lyckats gå ned allt, så håller jag tummarna för att jag får en digital köksvåg när jag fyller år snart (jag har varit väldigt tydlig för sambon att det är just det jag gääärna skulle vilja ha av honom). Även om man kanske inte orkar räkna varje dag eller så, så kan det ju vara givande att göra det lite då och då i alla fall.


Frukost:
1/4 dels tallrik Yoggi Mini <0,1%
En kiwi
Lite Finax familjemusli

Lunch:
Tonfisksallad med ägg

Middag:
Chili con carne med ris
Sallad

Övrigt:
Två koppar svart kaffe
Två glas Ramlösa
Två glas vatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0