Dagens mat, dag 20


Chips, ostbågar, godis, kakor, bullar, tårta, läsk, vin, god mat... Idag har jag bokstavligen varit omringad av frestelser. Ting som jag i normala fall hade stoppat i munnen utan att ens tänka mig för. Det ger en otrolig styrka att faktiskt klara sig igenom en sådan dag helt prickfritt, och till och med bättre än vad jag hade väntat mig. En känsla av att vara oövervinnerlig. Eufori. 

Frukost:
Äggröra på tre äggvitor
Knappt tio skivor burkchampinjon

"Lunch":
En bit gräddtårta med banan och jordgubbar

Middag:
Kycklingsallad

Övrigt:
Tre koppar svart kaffe
Två glas Fun light
Ett glas Ramlösa
Ett skivat äpple med kanel
Sju små jordgubbar

(Extra plus att notera: Min syster frågade min sambo om inte jag hade gått ned i vikt. Med andra ord börjar det att synas nu. Yey!)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad underbart det låter! Jag håller verkligen med om att det är en känsla av oövervinnlighet att kunna stå emot och när någon börjar påpeka att man faktiskt ser mindre ut så kommer lyckan och belöningen för att faktiskt stå emot när det känns som svårast. :)

2009-08-09 @ 17:29:34
URL: http://kanjagblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0