Dagens mat, dag 9

Min mage har inte varit helt okej idag. Egentligen började det redan igår kväll och när jag vaknade imorse och upptäckte att tant röd kommit på besök under natten så förklarade det plötsligt det hela. Mensvärk och tillhörande upprörd mage. Suck. Hur som helst är det ju imponerande att det innebär att min första vecka var under min normala "äta choklad"-vecka. Inte en endaste gång blev jag sugen på det nämligen och det har jag fortfarande inte blivit trots att jag har läst om mörk choklad flera gånger i hälsoartiklar. Skumt!


Frukost:
En halv tallrik Yoggi Yangster 3%
Lite Finax familjemusli

Lunch:
En liten tallrik hemmagjord fruktsallad
(äpple, nashi, vindruvor, nektarin, honungsmelon, kiwi och lite juice)

Middag:
Potatisklyftor med tonfisk
Sallad

Övrigt:
Två koppar svart kaffe
Två glas vatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0